SEO

בעלי אתרים רבים, אשר מעוניינים לקדם את האתר שלהם בגוגל, מוצאים את עצמם מתלבטים בין 2 השיטות המוצעות להם להשגת המטרה: SEO – קידום אורגני או קידום ממומן בגוגל. לכל אחת מהשיטות הללו יש את היתרונות שלה ובקצרה: קידום ממומן מאפשר להשיג את המטרה ולהביא את האתר למקומות הגבוהים במילות המפתח הרלוונטיות באותו רגע.
לעומת זאת היתרון של קידום SEO טמון בעובדה שהוא לא מצריך לשלם לגוגל עבור כל הקלקה ומעבר לכך, התוצאות שלו נתפסות במקרים רבים על ידי הגולשים כיותר איכותיות מאשר התוצאות הממומנות.
כאמור, לכל אחת מהטכניקות יש את היתרונות שלה, כאשר ההחלטה לגבי השיטה הרלוונטית יותר אמורה להתבסס על מספר פרמטרים ובין היתר: תקציב, תכנית קידום האתרים לטווח הקרוב והרחוק ועוד.. רבים בוחרים לשלב בין 2 השיטות יחדיו, ולהתחיל בקידום ממומן על מנת להשיג את המטרה בזמן הקצר ביותר ובזמן זה הם דואגים שבמקביל יתבצעו פעולות על מנת לקדם את האתר באופן אורגני. ברגע שהתוצאות של הקידום האורגני יצוצו מעל פני השטח, הם יוכלו לסיים את הקמפיין של הקידום הממומן.

מה חשוב לדעת על קידום ממומן
?
קידום ממומן בגוגל הוא קמפיין פרסום בגוגל, כאשר ברגע שמסיימים להגדיר את מילות המפתח ולמלא את כל הפרטים הרלוונטיים, האתר יטפס באופן אוטומטי לראש העמוד במילת המפתח הרלוונטית.
עבור כל אחד מהגולשים אשר ילחצו על הקישור במודעה של גוגל ויכנסו לאתר המקודם, בעל האתר ישלם לגוגל סכום כסף מסוים שהינו מוגדר מראש.
בהליך זה, בעל האתר יוכל לקבל את כל הנתונים הרלוונטיים לגבי התנהלות הקמפיין שלו, כמות הכניסות ופרמטרים רלוונטיים נוספים.
חשוב לציין, שלמרות שמיקומם של המודעות הממומנות בגוגל הוא בעמוד הראשון, הן תהיינה מופרדות מהתוצאות האורגניות – אותן תוצאות אשר הושגו באמצעות הפעולות השונות אשר בוצעו במסגרת של .SEO
מה חשוב לדעת על SEO?
כל עמוד של גוגל מכיל 10 תוצאות של קידום אורגני, כאשר התוצאות נבחרות בקפדה על ידי גוגל, כאשר המטרה היא להציג במקומות הגבוהים ביותר את התוצאות האיכותיות והרלוונטיות ביותר עבור אותה מילת מפתח.
בין הפעולות אשר מבוצעות בהליך של קידום אתרים: ניתוח מילות המפתח, אופטימיזציה לאתר, בנייה והחלפת קישורים ועוד שורה ארוכה של פעולות, אשר לכל אחת מהן יש חשיבות והשפעה על תהליך הקידום.
יש לקחת בחשבון כי הליך קידום SEO הוא הליך אשר יכול לקחת זמן – לעיתים תעבור תקופה של כחצי שנה עד שהאתר יגיע למקום הראשון.

לכל אחת מהשיטות באמצעותן ניתן לקדם אתר ולהביא אותו למקומות הראשונים בגוגל יש יתרונות, בכדי לקבל את ההחלטות הנכונות, מומלץ להיוועץ בחברת מדיה גרופ, המתמחה בתחום קידום אתרים, וכחלק מכך, תוכל לסייע לכם לתכנן את צורת הקידום המתאימה ביותר או שילוב בין 2 השיטות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.